هفته ی پیش دوباره این آدرس رو ساختم تا شاید توش بنویسم

هنوز هیچ پستی ننوشته بودم و هیچ حرکتی نزده بودم که امروز به صفحه ی خالی از سر کنجکاوی سر زدم و دیدم توی همین هفته اون هم بعد کلیییی وخت از هوا رفتن وبلاگ 114 تا بیینده داشتم!!!  فکم وا موند ینی

چقد باحاله این فضای مجازی خداییش ... همیشه آدمو سولپریز میکنه از چپ و راست

=)

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

چه کار خوبی!
به شدت استقبال می‌کنیم.

لطف دارید شما
اصن یکی از دلگرمی های من تو آپدیت کردن اینجا نظرات شما بود همیشه :)

عطا جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://sharifphilosophy.com/

به به!!
بـــاز آی سـاقـیـــــا ! کـه هـــوا خـــــواه خـدمـتـم...
اصن منم تعجب کردم دیدم تو رید تئوری های در گوشی آپدیت شده! داشت کم کم یادم میرفت همچین جایی هست.
راستی این چندمین رستاخیز این وبلاگه؟ دومی؟

سومی چهارمیه عطا
اما ایشالا اینبار با شکلی کاملا متفاوت در خدمت دوستانیم :دی

مسلم جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

ایول ایول بازم حرفای درگوشی=)

حیف رفیقت مرحوم شد نیس بیاد بیتربیتی بکنید با هم هی

مسلم شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

آره! دیدی چی شد. طفلی چقد رومانتیکم مرحوم شد :دی

محمد شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

مطمئنین فقط یک محمد از اینجا رد می‌شد و کامنت می‌ذاشت؟ آخه من اونقدرها هم اینجا کامنت نذاشته بودم.

نخیر. شاید هم حق با شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد